Sunday, November 05, 2006

Playlist OP ZWIER MET DJ-BO (1)

Uitzending: Maandag 06 november 21u - 22u

Begin Tune: Joey’s Song – Dynamic Rockers + Goede avond – Lucky
1) Ik zal je niet vergeten kleine Geisha baby – Ray Franky
2) Parijse nachten – Bex-Menten
3) Speel toch kleine piccolino – Joe Harris
4) Voor ’t eerst in ’t leven – Jimmy Frey
5) Vaya con dios – Bob Benny
6) Medley: Bobbejaan Schoepen (a) ‘k Zie zo gere m’n duivekot (b) Geef mij maar de prairie (c) De paardenmolen
7) Medley: Bob Benny (a) Heel lang (b) Met zijn twee (c) Veel bittere tranen
8) Mijn pappie is enkel een foto – Bob Scholte
9) De vogelhandelaar – 2 accordions in Vienna
10) Een huisje in Montmartre – Will Tura
11) Een vakantiedroom – Fred Stewart
12)Oorlog 14-18 – Rik
13)M’n liefde is voor jou alleen – Salim Seghers
14) Medley:Ik kan ze niet vergeten – Johnny Jordaan (a) Bij ons in de Jordaan (b) Geef mij maar Amsterdam (c) Zo,zo is de jordaan (d) ’n Pikketanussie (e) Daar mag je alleen maar naar kijken (f) Ze mogen van ons zeggen wat ze willen
15) Medley: Hop falderie - De Boemelbaronnen (a) En van je hela houdt er de moet maar in (b) En dat we toffe jongens zijn (c) En we gaan nog niet naar huis (d) Stars & Stripes
16) Ik voel mij zo eenzaam – The Black Birds
17) Mijn melodie d’amour – Eddy Wally Vaarwel – Marc Dex

No comments: